Specjalista ds. sprzedaży


Ogłoszenie numer: 6061722, z dnia 2021-11-29

Specjalista ds. sprzedaży

Miejsce pracy: dolnośląskie / Iwiny

 

Opis stanowiska

Podsumowanie pozycji na stanowisku:

Podlegając bezpośrednio kierownikowi działu sprzedaży, specjalistka (specjalista) zapewnia inżynierom sprzedaży i zarządowi wsparcie w zakresie sprzedaży, zakupów. Rola służy jako główny punkt kontaktowy dla klientów i partnerów firm, wewnętrznych i zewnętrznych członków organizacji oraz innych osób, organizacji, firm, etc. we wszystkich sprawach dotyczących procesu sprzedaży i zakupu.

 

Podstawowe obowiązki:

Wsparcie wykonawcze

  • Realizuje zadania związane z procesami sprzedaży i zakupu oraz zadania wspierające proces główny, w tym:
    • przygotowuje oferty i dokumenty związane,
    • przygotowuje dokumenty związane z postępowaniami zakupowymi,
    • realizuje zakupy na potrzeby firmy i realizowanych przez firmę projektów,
    • przygotowuje raporty, zestawienia,
    • prowadzi lejek sprzedaży,
    • przygotowuje opisy i treści dla PR i Marketingu w zakresie sprzedaży i wydarzeń sprzedaży,
    • wspiera działania PR, Marketingu i komunikacji z rynkiem,
    • obsługuje przedstawicieli klientów i partnerów,
    • przygotowuje wyceny,
    • współpracuje w łańcuchu dostaw ze wszystkimi osobami i podmiotami czy organizacjami,
    • realizuje zadania zlecone przez przełożonych w zakresie wsparcia procesów głównych pionu rozwoju (w zakresie handlu i wsparcia dla handlu).

Dodatkowe obowiązki:

  • Wykonuje inne przypisane obowiązki,
  • W razie potrzeby zapewniając pomoc w zakresie operacji w recepcji, w tym między innymi odbieranie telefonów, przyjmowanie paczek i innych dostaw, powitanie i obsługa gości firmy.

Odpowiedzialność

  • Stanowisko podlega kierownikowi działu sprzedaży oraz współpracuje z dyrektorem działu oraz zarządem,
  • Współpracuje bezpośrednio z personelem działu realizacji i innymi działami w procesach firmy.

Wymagania

Doświadczenie i edukacja:

  • Wykształcenie wyższe techniczne z tytułem magistra.

Umiejętności:

  • Silne umiejętności organizacyjne, które odzwierciedlają zdolność do płynnego wykonywania wielu zadań i ustalania ich priorytetów, z doskonałą dbałością o szczegóły,
  • Silne umiejętności interpersonalne i umiejętność budowania relacji z interesariuszami, w tym personelem, członkami zarządu, partnerami zewnętrznymi,
  • Biegłość w systemie Windows na poziomie użytkownika oraz programami biurowymi, w tym MS Word, EXCEL i PowerPoint,
  • Chęć nauki nowego oprogramowania,
  • Umiejętność prowadzenia badań (w zakresie handlu) i prezentacji danych w zwięzły i dobrze napisany sposób,
  • Możliwość samodzielnej pracy i profesjonalnej dyskrecji,
  • Doskonałe umiejętności pisania, edycji, gramatyczne, organizacyjne i badawcze,
  • Możliwość współpracy z szerokim gronem osób, w tym głównymi klientami, partnerami, darczyńcami, członkami zarządu, pracownikami fundacji wchodzącymi w skład HUB DC Group, współpracownikami prezesa i personelu oraz innymi osobami,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2 (nie jest wymagany certyfikat),
  • Znajomość innych języków i międzynarodowych zwyczajów jest dodatkowym atutem; znajomość niemieckiego, francuskiego lub hiszpańskiego jest dobrze widziana,
  • Doskonałe umiejętności zarządzania, zarządzania czasem i rozwiązywania problemów,
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Praca będzie wykonywana większości czasu w jednym miejscu w lokalizacji Iwiny,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie o stabilnej pozycji na rynku Żadnych umów śmieciowych,
  • Dłuższe podróże służbowe są planowane,
  • Wynagrodzenie i świadczenia: Wynagrodzenie jest proporcjonalne do kwalifikacji i doświadczenia,
  • HUB - DC GROUP ma doskonały pakiet świadczeń, w tym program zdrowotny, urlopowy i emerytalny,
  • HUB DC GROUP jest pracodawcą zapewniającym równe szanse,
  • Czas pracy jest zadaniowy,
  • Dostęp do holistycznej opieki pro zdrowotnej w ramach HUB - DC GROUP,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kompetencji w szerokim zakresie,
  • Systematyczny wzrost wynagrodzenia wraz z rozwojem kompetencji,
  • Możliwość udziału w szkoleniach,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Wydarzenia i spotkania firmowe,
  • Imprezy firmowe,
  • Parking dla pracowników,
  • Zapewnienie dostępu do samochodu do celów służbowych,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Program poleceń pracowniczych,
  • Pełne zaplecze socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

TOP