Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta


Najszybciej rozwijająca się firma brokerska na rynku. 

Nasza Strategia oparta na misji „Zawsze Po Twojej stronie” odzwierciedla działania jakie podejmujemy w imieniu naszych Partnerów.

 

Gwarantujemy Ci pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole z możliwością awansów 
i samorealizacji. Nie czekaj i zostań ambasadorem naszej marki!

 

Zatrudnimy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Główne zadania:
  • Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami
  • Analiza rynku pod kątem potencjalnych klientów
  • Współpraca i wsparcie pracowników działu sprzedaży
  • Aktualizacja i dbałość o bazę klientów
Wymagania:
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych – wymagana dobra znajomość Excela,

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność

  • Umiejętności systematycznego planowania i realizacji celów

  • Dobrej organizacji własnego czasu pracy

  • Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę w renomowanej Kancelarii Brokerskiej,
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia
  • Komfortowe warunki pracy- dobra kawa, wyjścia integracyjne
  • Możliwość rozwoju w przyjaznym i ambitnym zespole
  • Możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach
  • Bogaty pakiet socjalny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

TOP