Specjalista ds. Zarządzania najmem


Rent Invest

Wrocławska firma zajmująca się inwestowaniem w nieruchomości oraz zarządzaniem najmem lokali mieszkalnych poszukuje do rozwijającego się zespołu:

Specjalista ds. Zarządzania najmem
Miejsce pracy: Wrocław
Podstawowy zakres obowiązków:

 

PRACA W TERENIE:
  • prezentacja nieruchomości,
  • wydawanie i odbieranie mieszkań oraz pokoi od najemców,
  • cykliczna kontrola stanu lokali,
  • współpraca z fachowcami i ekipami sprzątającymi w zakresie bieżących napraw i awarii,
  • spisywanie liczników w lokalach,
  • awaryjne wizyty na nieruchomościach.

 

PRACA W BIURZE:
  • tworzenie ogłoszeń i zamieszczanie ich na dedykowanych portalach,
  • selekcja najemców,
  • negocjacja czynszów i podpisywanie umów,
  • bieżąca obsługa klientów: mail, telefon, kartoteki finansowe, płatności,
  • wsparcie działu rozliczeń, tworzenie dokumentów, wystawianie faktur,
  • kompletowanie list zakupowych i zamawianie wyposażenia lokali,
  • organizacja pracy własnej i biura,
  • obsługa komputera: pakiet Office, Dysk Google, programy do obsługi maili, aplikacje do organizacji pracy własnej i zespołu,
  • wprowadzanie danych do Systemu Obsługi Najmu, stały monitoring nieruchomości.
POSZUKUJEMY OSOBY, KTÓRA:
  • potrafi prowadzić proste negocjacje z kontrahentami zachowując profesjonalizm,
  • jest przedsiębiorcza i zaradna, szybko rozwiązuje problemy, skutecznie załatwia sprawy,
  • wykazuje się samodzielnością i inicjatywą,
  • efektywnie organizuje własną pracę,
  • umiejętnie wyznacza priorytety,
  • odnajduje się w pracy zespołowej,
  • odnosi się z kulturą do drugiego człowieka,
  • umie radzić sobie w sytuacjach stresujących,
  • jest dokładna i skrupulatna,
  • potrafi posługiwać się językiem angielskim,
  • posiada prawo jazdy kategorii B oraz samochód - zwracamy koszty paliwa,
  • lubi ludzi :)

 

 

DODATKOWE ATUTY:
  • doświadczenie w branży nieruchomości,
  • znajomość Systemu Obsługi Najmu.
OFERUJEMY:
  • pracę w młodym, zgranym i wesołym zespole,
  • umowę o pracę,
  • narzędzia do pracy (m.in. laptop, telefon)
  • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie w branży nieruchomości,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń od 4 600 zł brutto,
  • po okresie próbnym możliwość samochodu służbowego
  • kreatywną, przedsiębiorczą atmosferę i kulturę pracy,
  • wsparcie merytoryczne,
  • szkolenia branżowe,
  • pakiet MultiSport,
  • dobrze wyposażone biuro z zapleczem socjalnym i pyszną kawą :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

TOP