Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center


IFS Contact Center w PwC Polska składa się z grona ekspertów w obszarach szeroko rozumianego wsparcia administracyjnego.  Świadczymy usługi w zakresie zarządzania prawidłowym przepływem procesów administracyjnych, wsparcia asystenckiego dla kadry zarządzającej na szczeblu Managerskim oraz Senior Managerskim a także kompleksową organizacją pracy biura.
 
Do naszego zespołu poszukujemy: Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center
 
Jeśli jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, uśmiechnięty, zorganizowany, skrupulatny. Lubisz rozwiązywać problemy. Aktywnie uczestniczyć w życiu firmy. To na pewno jesteś w dobrym miejscu aby zacząć przygodę z IFS Contact Center. Co nas wyróżnia?? Różnorodność zadań i obowiązków. Codziennie możesz doświadczać nowych wyzwań i kreować własny plan działania. 
 
Wygląda ciekawie? Brzmi jak plan? Podejmij wyzwanie i dołącz do nas!
Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych i Contact Center
Wrocław

Twoja przyszła rola:

  • wsparcie kadry managerskiej poprzez realizację procesów administracyjnych takich jak: rozliczanie kosztów pracowników, rezerwowanie podróży, formatowanie dokumentów i inne,
  • obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • obsługa recepcji biura (klienci zewnętrzni i wewnętrzni),
  • pełnienie roli zastępcy Office Managera,
  • koordynowanie przepływu komunikacji między pracownikami a zespołami wspierającymi w ramach Contact Center PwC.

Aplikuj, jeśli:

  • pomaganie innym sprawia Ci przyjemność,
  • posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • czerpiesz satysfakcję z kolejnych zrealizowanych wyzwań,
  • lubisz gdy w pracy dużo się dzieje,
  • znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.

Dołączając do nas zyskujesz:

  • elastyczne warunki - workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej ( swoboda leczenia, masaże, fizjoterapia), coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne,
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.

Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Kasią, 
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.


TOP