Starszy inspektor


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 144662

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,  niszczarka dokumentów, faks,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci ,
  • wyjazdy służbowe krajowe,
  • obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).

 

Zakres zadań

  • prowadzi obsługę administracyjno-biurową, przyjmuje, ewidencjonuje, kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję przychodzącą i wychodzącą (w tym korespondencję niejawną) do podpisu i dekretacji dyrektorowi oddziału oraz jego zastępcom
  • obsługuje EZD i ePUAP na koncie technicznym sekretariatu, dokonuje dekretacji zastępczej na dokumentach zgodnie z dekretacją w EZD rozdziela i przekazuje korespondencję elektroniczną
  • prowadzi terminarz spotkań i narad w uzgodnieniu z dyrektorem oddziału i jego zastępcami oraz kieruje interesantów do kompetentnych wydziałów
  • obsługuje urządzenia techniczne będące na wyposażeniu sekretariatu, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Oddziału
  • przygotowuje i obsługuje spotkania dyrektorów z interesantami i gośćmi
  • archiwizuje i przekazuje akta spraw Oddziału do zakładowego archiwum akt jawnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów kancelaryjno - archiwalnych
  • Wiedza merytoryczna: obsługa pakietu MS-Office
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata, urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r., dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie: Kurs obsługi sekretariatu, Przeszkolenie programu w zakresie ewidencji korespondencji
  • Poświadczenie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone


TOP