Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
1) Wykształcenie minimum średnie.2) Doświadczenie zawodowe minimum 3 lata, doświadczenie w pracy w obszarze administracji gospodarczej, finansowej oraz procesów związanych z obrotem towarowym i usługami.3) Biegła znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych, pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz obsługi urządzeń.4) Biegła obsługa narzędzi cyfrowych znajomość systemów wykorzystywanych przez instytucje publiczne oraz platform administracyjnych. 5) Umiejętność zarządzania projektami administracyjnymi doświadczenie we współpracy z instytucjami publicznymi.6) Znajomość zagadnień związanych z gospodarką mieszkaniową doświadczenie w zarządzaniu i utrzymaniu obiektów kubaturowych.7) Umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych w tym ustaw, rozporządzeń i zarządzeń, wraz z umiejętnością ich przytaczania oraz weryfikacji aktualności.8) Znajomość przepisów i zasad obowiązujących w Lasach Państwowych.9) Umiejętność samodzielnej analizy i oceny oraz pracy w zespole.10) Podstawowa znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych umiejętność stosowania podstawowych zasad i procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych.11) Posiadanie prawa jazdy kat. B.12) Pożądane cechy osobowości: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność, dokładność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnej analizy i oceny oraz pracy w zespole.
Świętoszów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 850 do 6 630 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu