//= $offer['tit'] ?>
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
//= $offer['tags']; ?>
APLIKUJ TERAZ
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 126199
Warunki pracy
- praca na pierwszym piętrze budynku,
- wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- budynek jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Ewidencjonuje pisma wpływające i wypływające do i z sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu oraz Zastępców Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w systemie E-komenda i Systemie Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów oraz realizacji zadań.
- Obsługuje pocztę elektroniczną przesyłaną na skrzynkę Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu
- Prowadzi terminarz spotkań Kierownictwa Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy oraz uczestniczy w spotkaniach i naradach Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu i Zastępców Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu dokumentowania ich przebiegu i sporządzania protokołów.
- Prowadzi w zastępstwie obsługę kancelarii jawnej w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Redaguje oraz sporządza pisma, listy okolicznościowe, zaproszenia na polecenie Kierownictwa Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu wsparcia bieżącej pracy kierownictwa.
- Archiwizuje wytworzone dokumenty
- Uczestniczy w pracach komisji i zespołów powoływanych przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu realizacji zadań związanych z okresowymi inwentaryzacjami.
- Obsługuje wszystkie urządzenia biurowe znajdujące się w sekretariacie, a zwłaszcza komputera, telefonu faxu w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność
- łatwość komunikacji
- znajomość obsługi komputera
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe