Starszy referent


Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 147590

Warunki pracy


  • Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera min4 godzinny dziennie, zagrożenie korupcją, pernamentna obsługa klientów zewnętrznych, kontakt z przedsiębiorcami (osoby fizycznej i jednostki organizacyjne), w tym z podmiotami mogącymi świadczyć dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz urzędu, kontakt z innymi jednostkami administracji publicznej
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe: oświetlenie sztuczne i naturalne; bariery architektoniczne w budynku - stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze w budynku I-piętrowym (2 kondygnacje, budynek jest wyposażony w podjazd, windę, toaletę i drzwi odpowiedniej szerokości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Zakres zadań

  • wykonuje czynności kancelaryjne związane z rejestrowaniem pism wpływających i wychodzących z Delegatury, przedkłada korespondencję i dokumenty do dekretacji i podpisu przez kierownika Delegatury oraz przekazuje do komórek organizacyjnych Delegatury.
  • obsługuje urządzenia biurowe, w szczególności zestaw komputerowy i centralkę telefoniczną, faks, pocztę elektroniczną, skrzynkę e-puap, udziela informacji interesantom lub kieruje ich do odpowiednich pracowników Delegatury w celu uzyskania takiej informacji, sporządza projekty prostych pism przewodnich.
  • kompletuje dokumentację związaną z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy pracowników Delegatury, ewidencjonuje czas pracy (miesięczne karty czasu pracy, rejestr godzin nadliczbowych) i absencje pracowników Delegatury (ewidencje urlopów, zwolnień lekarskich, delegacji służbowych), sporządza listy obecności; przekazuje niezbędne dokumentacje kadrowe do Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego.
  • prowadzi filię archiwum zakładowego w Delegaturze polegającą na przyjmowaniu uporządkowanej dokumentacji, ewidencjonowaniu, udostępnianiu oraz brakowaniu dokumentacji powstałej w związku z działalnością Delegatury.
  • prowadzi sprawozdawczość w zakresie wykonywanych zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów dot. obiegu i archiwizacji dokumentów w urzędzie
  • Znajomość przepisów prawa pracy, w szczególności ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych i kodeksu pracy


TOP