Starszy referent


Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 150912

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: siedziba Urzędu Skarbowego przy ul. Józefa Piłsudskiego 27-29 we Wrocławiu
  • Budynek wielokondygnacyjny, 5 piętrowy
  • Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajduje się miejsce oznaczone dla osób niepełnosprawnych
  • Wejście do budynku od strony ul. Józefa Piłsudskiego 27-29 jest przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
  • Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest windą przystosowaną dla osób niepełnosprawnych
  • Na parterze znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych
  • Zaplecze socjalne

Zakres zadań

  • Prowadzi egzekucję administracyjną należności pieniężnych w celu skutecznego ściągnięcia zaległości podatkowych i innych należności.
  • Orzeka w sprawach postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających w celu zgodnego z prawem rozpatrzenia złożonych środków prawnych.
  • Wykonuje postanowienia prokuratora i sądu o zabezpieczeniu majątkowym w celu ich zrealizowania.
  • Poszukuje majątku zobowiązanych w celu realizacji prowadzonych postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających.
  • Wprowadza dane z dokumentów do obowiązujących w urzędzie systemów informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość przepisów egzekucji administracyjnej i postępowania administracyjnego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



TOP