Starszy specjalista ds. obsługi klienta


Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/20/8232
OBOWIĄZKI:
1. Monitorowanie procesu sprzedaży od wyceny do wystawienia faktury i zapewnienie, że wszystkie potrzeby klienta są zrealizowane.2. Monitorowanie procesu dostawy i rozwiązywanie występujących problemów.3. Utrzymanie Product Control and Contract, zgodnie z wytycznymi.4. Rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych i rozwiązywanie powstałych problemów.5. Odpowiadanie na zapytania klientów, dostarczanie kompleksowych informacji o produkcie w celu utrzymania obsługi klienta na najwyższym poziomie.6. Przestrzeganie zasad polityki firmy.7. Uczestnictwo w projektach związanych z obsługą klienta.Praca w godz.: 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

1) wykształcenie: wyższe, 2) staż pracy: minimum 5 lat doświadczenia w pracy w dziale sprzedaży,3) umiejętność-specjalność:Doświadczenie w pracy z klientem,Znajomość zagadnień związanych sprzedażowych,Doświadczenie w pracy z nastepującymi programami/systemami: SAP, Oracle, CRM project oraz Focus,Bardzo dobra znajomość programu MS Office,(w szczególności Excel oraz PowerPoint),Dbałość o szczegóły,Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (nawiązywnaie długotrwałych relacji z klientem) oraz bardzo dobra organizacja pracy,Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,4) inne:biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy,znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowych atutem

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 280 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



TOP