//= $offer['tit'] ?>
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
//= $offer['tags']; ?>
APLIKUJ TERAZ
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 125896
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu, - wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych, - stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego, - narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, - występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, - budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Zakres zadań
- ocenia pod względem formalnym i merytorycznym oferty wraz z programami planowanych inwestycji jednostek samorządu terytorialnego i podmiotów niepublicznych biorących udział w programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+”
- sporządza umowy o dofinansowanie zadań w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 „Maluch+”
- przeprowadza kontrole wykorzystania dotacji z budżetu państwa i środków z Funduszu Pracy na dokumentach oraz poza siedzibą Urzędu
- opracowuje harmonogramy i dyspozycje przekazania środków w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 „Maluch+” jednostkom samorządu terytorialnego oraz podmiotom niepublicznym na realizację zadań
- sporządza sprawozdania rzeczowo-finansowe z realizacji zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
- rozlicza środki finansowe na zadania dofinansowywane w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 „Maluch+” oraz weryfikuje zwroty niewykorzystanych środków w tym zakresie
- przeprowadza kontrole prawidłowości wykorzystania dotacji z budżetu państwa oraz dofinansowania z funduszy celowych przez jednostki samorządu terytorialnego i podmioty niepubliczne na realizację zadań w ramach programów rządowych i resortowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do ustaw
- znajomość KPA
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność organizacji pracy
- komunikatywność
- umiejętność komunikacji pisemnej
- znajomość arkuszy kalkulacyjnych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe