Stażysta w Obszarze Digital Marketingu


Stażysta w Obszarze Digital Marketingu
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SODM/01/WR
Twoja rola

Myślisz o karierze w marketingu internetowym? Chcesz dowiedzieć się, jak prowadzi się kampanie internetowe? Jeśli tak - zapoznaj się z naszym ogłoszeniem stażu i dołącz do naszego zespołu!

W ramach codziennej pracy, będziesz m.in.:

  • Tworzyć treści i obsługiwać konto społecznościowe marki na platformie Instagram,
  • Publikować materiały zewnętrzne i wewnętrzne na platformie YouTube,
  • Przygotowywać i publikować materiały tekstowe na blog marki,
  • Raportować wyniki prowadzonych działań reklamowych zbierając dane z różnych źródeł i przedstawiać je w formie zunifikowanych tabel i podsumowań,
  • Współpracować z zewnętrznymi agencjami przy przygotowywaniu materiałów marketingowych takich jak: treści na bloga, materiały graficzne, przeformatowania reklam internetowych na potrzeby kampanii internetowych,
  • Monitorować działania podmiotów zewnętrznych, których zadaniem jest prowadzenie kampanii reklamowych dla banku, zgłaszać zastrzeżenia w ich działaniu, wychwytywać błędy i dbać o to, aby były uruchamiane i zawieszane zgodnie z kalendarzem działań,
  • Weryfikować kompletność media planów przedstawianych przez współpracujące z bankiem podmioty zewnętrzne,
  • Brać udział w realizacji projektów marketingowych z zakresu Social Mediów i Content Marketingu,
  • Odpowiadać na recenzje klientów pozostawione na platformie Profil Firmy w Google.
Twoja rola

Obszar, do którego dołączysz, odpowiada za kreowanie wizerunku marki Credit Agricole w Internecie oraz pozyskiwanie nowych klientów przy wykorzystaniu narzędzi reklamowych. Najbliżsi współpracownicy odpowiadają za wizerunek marki w mediach społecznościowych, reklamę w Internecie, analitykę webową, monitoring działań własnych i konkurencji w obszarze digital marketingu oraz w mediach społecznościowych. Bardzo blisko współpracujemy z Zespołami Public Relations, Komunikacji Marketingowej, Biurem Standardów Bankowości Detalicznej oraz Contact Center.

Twoje doświadczenie i umiejętności

Brzmi ciekawie? Świetnie! Aplikuj do nas, jeżeli:

  • jesteś studentem (niestacjonarnym) lub absolwentem w szczególności takich kierunków jak digital marketing, marketing internetowy, e-commerce lub pokrewnych,
  • masz pierwsze doświadczenia w obszarze marketingu i komunikacji marki,
  • wykazujesz zainteresowanie marketingiem internetowym i chęć nauki w tym obszarze,
  • kreatywność i umiejętność myślenia nieszablonowego nie są Ci obce,
  • Excel nie ma przed Tobą tajemnic,
  • szybko uczysz się obsługi nowych narzędzi - aplikacji internetowych,
  • potrafisz pracować w zespole,
  • cechują Cię komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
  • jesteś sumienny.
W zamian oferujemy:


TOP