Technik biurowy ds. kadrowo-płacowych i obslugi sekretariatu


Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Technik biurowy ds. kadrowo-płacowych i obslugi sekretariatu
Miejsce pracy: Kamienna Góra
Numer: StPr/25/0190
OBOWIĄZKI:
Zajmowanie się pracami działu Organizacyjnego w zakresie:-prowadzenie prac w zakresie kadrowo-płacowym,-monitoringu obiegu dokumentó Spółki,-prowadzenia ewidencji odzieży roboczej,środków BHP oraz środków trwałych,-wsparcie funkcjonowania sekreatariatu,-obslugi funkcjonowania Zarządu,-obsluga wewnętrznegop systemu DOM5
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, inne


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie/wyższe z zakresu:Ekonomia/Zarządzanie/Kadry i Płace.Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku lub stanowiskach pokrewnych,podstawowa znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych,wysoki poziom umiejętności organizacyjnych,samodzielnosć i skuteczność w działaniu,umiejętność praktycznego i swobodnego wykorzystywania możliwości pakietu MS Ofice.

Miejsce pracy:

Kamienna Góra


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 do 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

Osoby zaniteresowane ofertą proszone są o przeslanie swojego zawodowego CV wraz z listem motywacyjnym drogą elektroniczną na adres:rekrutacja@sm-kamiennagora.pl lub drogą pocztową: Spółka Mieszkaniowa Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 3, 58-400 Kamienna Góra

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze



TOP