Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim


CCIG to 22 lata doświadczenia, ponad 500 zadowolonych klientów z 17+ branż z całego świata. Około 6 tysięcy naszych konsultantów odbiera 7 milionów połączeń rocznie rozmawiając w 20 różnych językach.Zdobywca (m.in.) nagrody za najlepszą współpracę partnerską PCCA oraz za “Największy wpływ na środowisko, społeczeństwo i zarządzanie” w ECCCSA. Chcesz tworzyć to miejsce razem z nami? Zapraszamy do aplikowania!
 
Dołącz do nas w roli Telefonicznego Doradcy klienta i obsługuj klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim.
Telefoniczny Doradca Klienta z językiem czeskim
Twój zakres obowiązków:
  • telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie,
  • odpowiadanie na maile klientów,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z płatnością, reklamacji,
  • dbanie o dobry wizerunek naszego Kontrahenta - postarasz się aby klient był zadowolony a jego sprawa załatwiona!
Nasze wymagania:
  • posługiwanie się j. czeskim oraz polskim na poziomie C1+,
  • gotowość do podjęcia współpracy już od 05.08 - wymiar godzinowy do ustalenia,
  • łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność,
  • staranność i sumienne podejście do powierzonych zadań.

To oferujemy:

  • gwarantowaną stawkę godzinową 34-44 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów,
  • umowę zlecenie,
  • elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 oraz w soboty 8-16 i to w tych przedziałach możesz dowolnie się grafikować,
  • pełne wdrożenie do pełnionej roli - 1 tydzień roboczy zdalnie a następnie 3 tygodnie robocze stacjonarnie we Wrocławiu (oczywiście zapewnimy Tobie nocleg i zwrócimy koszty dojazdów),
  • współpracę w pełni zdalną po 3 tygodniach wdrożenia we Wrocławiu,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy - projekt prężnie się rozwija a my wszystkich naszych liderów, trenerów i innych specjalistów pozyskujemy wewnętrznie,
  • benefity: dofinansowanie do Multisport, Luxmed oraz prywatnej opieki zdrowotnej.
Etapy rekrutacji
  • rozmowa telefoniczna,
  • weryfikacja językowa,
  • spotkanie w formie zdalnej,
  • rozpoczęcie współpracy.


TOP