//= $offer['tit'] ?>
//= $offer['tags']; ?>
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wykonywanie prostych zadań mających na celu wsparcie pracy działów administracyjnego i hr
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/0113
OBOWIĄZKI:
Układanie i uzupełnienie teczek osobowych, wprowadzenie ich do systemu; przygotowywanie i wysyłka umów dla korespondencji do pracowników, pomoc w sprawach admnistracyjnych. Około 160-180 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 8:00-17:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: 15.01.2021-15.01.2022.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
wykształcenie: średnie, staż pracy: brak wymagań, znajomość pakietu MS Office, samodzielność, komunikatywność, bardzo organizacja pracy
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
do 18,5 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu